Day Camp Sesi Julai 2011/2012 - Seksyen 2

Salam Pengakap!
Salam 1 Malaysia!


Berikut merupakan aktiviti Day Camp yang dihadiri oleh pelajar kelas Ko-kurikulum seksyen 2 pada hari Sabtu, 24/09/2011. Aktiviti yang dijalankan lebih meriah katanya. Jom kita lihat gelagat mereka pula!=)


Melakukan istiadat pagi

Melapor kekuatan pasukan

Istiadat menaikkan bendera

Bacaan doa
Bergambar kenangan^^,
Fasi Syukur serius mengajarkan awad tongkat

Ujian kawad tongkat
Sedikit pengisisan daripada Fasi Arif.

Khusyuk mendengar celoteh daripada para fasilitator.

Itu dia, fasi Syaraf kita. Bak PM lagak gayanya..;)

Tepuk amai-amai, belalang kupu-kupu..hehehe
Peace!!!=)

Sibuk berbincang, ''Lepas ni aktiviti apa yang kita nak suruh budak-budak ni buat ya?''

Macam nak berdoa pulak dah. Aminnnn...

Fasi pun semangat nak nyanyi sekali. cayalah!XD

eh eh comel juga abang-abang fasi kita nih.;)

Encik Hanafi hanya mampu mengukirkan senyuman.;)

Seronok melihat gelagat mereka bermain 'burung hantu'.

Anak murid : eh, cikgu nak bawak kita pergi mana ni cikgu?

Cikgu : Laaa.. kan saya bawa awak pergi jalan-jalan ni..=.=''

Baik-baik melangkah, kat depan ni ada bukit tau!=D


Ada terowong ker kat U kita ni? hiks hiks;p
Panjangnya kereta api awak Abg Arip?hahahaXD
Hati-hati yer adik nanti terjatuh pulak!hihi

Sekalung terima kasih buat fasilitator yang telah menjalankan tugas dengan jayanya.
...........................................................


''Leave the world a little better than you found it''
- Baden Powell's Last Message (1941)


MyEm0.Com
Eh,nak ke mana tu? Belum habis lagi jom tengok video!!
Enjoyyy..^^,


This entry was posted on Wednesday, 28 September 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply